Archiwum luty 2006


lut 23 2006 Bateria
Komentarze: 7

 

Battery

Lashing out the action, returning the reaction
Weak are ripped and torn away
Hypnotizing power, crushing all that cower
Battery is here to stay

Smashing through the boundaries
Lunacy has found me
Cannot stop the Battery
Pounding out aggression
Turns into obsession
Cannot kill the Battery
Cannot kill the family
Battery is found in me
Battery

Crushing all deceivers, mashing non-believers
never ending potency
Hungry violence seeker, feeding off the weaker
Breeding on insanity

Smashing through the boundaries
Lunacy has found me
Cannot stop the Battery
Pounding out aggression
Turns into obsession
Cannot kill the Battery
Cannot kill the family
Battery is found in me
Battery

Circle of Destruction, Hammer comes crushing
Powerhouse of energy
Whipping up a fury, Dominating flurry
We create the Battery

Smashing through the boundaries
Lunacy has found me
Cannot stop the Battery
Pounding out aggression
Turns into obsession
Cannot kill the Battery
Cannot kill the family
Battery is found in me
Battery

                                                                           -Metallica-

 

Mocne, ale takie powinno być. Pewnie nikt nie słyszał, ale to normaJ. Wersja koncertowa ze Seatle (nie wiem który rok, chyba 97). Podczas „Battery” , przed piękną solówką Kirka, James krzyczy:

 

„ Seatle are you live!!?? Tell me, how do you feel to be a live motherfuckers!!!!???? Show me!!!!!!”

 

I wiadomo co się wtedy dzieje. Lars napierdala w kotły, że aż nie widać pałeczek. A Kirk... cóż on wyprawia z gitarą... Po prostu taniec. A ona zdaje się jęczeć, jednak wydaje z siebie przepiękne, wysokie dźwięki i zajebiście szybkie. Przester jest wdeptywany w podłogę, widać, jak Kirk pracuje. Na twarzy skupienie, jednak nadal ten młodzieńczy zapał, otępiony trochę przez alkohol. Po skończeniu swojego misterium, Kirk cofa się. Do mikrofonu podchodzi James, wydaje z siebie dźwięk w postaci: „Uchułała”- coś w tym stylu, ale fajnie wyszło. No i zaczyna się totalny odlot. Ciężki riff spada na głowy ponad 90 tys. ludzi...

 

„Metallica love you baby!”- na koniec.

 

I w tym momencie uaktywnia się włączony wcześniej „repeat”...

grzesiektoja2004 : :
lut 21 2006 Całe życie solo....
Komentarze: 8

Krótko będzie bo się wkurwiłem. Napisałem notkę i ją wcięło. Fuck!!!

 

Bycie całe życie solo może się wydawać bardzo ciężkie, lecz ja wole żyć solo, byle to solo było tak piękne, jak gra je Kirk Hammett. Może być krótkie, wisi mi to, ale żeby było tak melodyjne i poukładane, jak gra je mój mistrz. Więcej nie chcę. A dziś słuchałem cały dzień „Trinity”, taka piosenka Santany, gdzie jedno solo grają dwie gitary...Kirka Hammetta i Carlosa Santany. Także z nadzieją patrzę na przyszłość. Z nadzieją...Kurwa co ja gadam.

Spadam, ba na biurku stoją dwa Żubry i parschają nosami. Trzeba je ubić, upić znaczy się. Trzymajcie się.

 

 

grzesiektoja2004 : :
lut 21 2006 Wiosna idzie...
Komentarze: 20

Ano wiosna nadchodzi i ludziom sie w głowach do reszty powypierdalało. Wszyscy się cieszą, jaby nie wiem co się stało, zaraz się rozwiążą wasze wszystkie problemy i w ogóle będze zajebiście! Bez komentarza....

 

Piosenka tygodnia: "Mała Lady Sara" Lady PAnka oczywiście. I mimo, iz instrumental, to mówi o życiu, jednak dla każdego inaczej. Dla mnie to żale dziweczyny, która... nie wiem co zrobiła, ale sie żali.

Idę kurwa...

grzesiektoja2004 : :
lut 20 2006 Rozmowa...
Komentarze: 8

Tylko nie zrozumcie nas źle. Jeśli oczywiście będzie się wam chciało czytać.

olek jest dobry. (1:39)
ty, o czym myslisz?
Grzesiek (1:41)
a o czym mam myśleć?
olek jest dobry. (1:41)
no nie wiem... pytam dlatego.
Grzesiek (1:41)
hmm
Grzesiek (1:41)
nie wiem
Grzesiek (1:41)
o tym, że wszystko jest z dupy
olek jest dobry. (1:41)
jak nie wiesz?
olek jest dobry. (1:41)
a.
olek jest dobry. (1:41)
slusznie.
Grzesiek (1:41)
i w ogóle
Grzesiek (1:43)
a ty o czym myślisz?
olek jest dobry. (1:43)
ja sie zastanawiam nad sensem.
Grzesiek (1:43)
o to podobnie do mnie
Grzesiek (1:43)
tylko ja nie widze sensu
Grzesiek (1:43)
w tym co robie
olek jest dobry. (1:44)
sens mozna wprowadzic.
olek jest dobry. (1:44)
ale to trudne.
Grzesiek (1:44)
chuja tam
Grzesiek (1:45)
trudne jak chuj
olek jest dobry. (1:45)
swiat jest niedopracowany, co pozwala stwierdzic, ze bog nie jest wszechmogacy... czy moge miec tu racje?
Grzesiek (1:45)
taak
olek jest dobry. (1:45)
wiec albo wchodzi w gre koncepcja deizmu, albo podwazenie calej biblii.
Grzesiek (1:46)
a czy ja przypadkiem nie rozmawiam z panem tatą Olka 
olek jest dobry. (1:46)
tzn, tak czy siak to jest podwazanie biblii.
olek jest dobry. (1:46)
nie.
Grzesiek (1:46)
hehe
olek jest dobry. (1:46)
to ja grzesiu.
Grzesiek (1:46)
oko
Grzesiek (1:46)
 
olek jest dobry. (1:46)
tylko mi sie zebralo na myslenie jakos dziwnie tak.
Grzesiek (1:46)
w moim przypadku to raczej ateizm
olek jest dobry. (1:47)
mozna i tak.
olek jest dobry. (1:48)
ale jak? sama fizyka?
Grzesiek (1:48)
raczej tak
olek jest dobry. (1:49)
ale pewne rzeczy w koncepcji powstania swiata sa niefizyczne.
olek jest dobry. (1:49)
tzn, zakladajac teorie wielkiego wybuchu nawet... to i tak bez sensu.
Grzesiek (1:50)
nie wiem
Grzesiek (1:50)
ale to ze bóg go stworzył to też z deka nie takie...
olek jest dobry. (1:50)
NA PEWNO mozemy powiedziec, ze swiat jest niedopracowany... tak?
olek jest dobry. (1:51)
co nam to daje?
Grzesiek (1:51)
tak
Grzesiek (1:51)
że może ktoś lub coś pracuje nad nim
olek jest dobry. (1:51)
moim zdaniem tylko my.
olek jest dobry. (1:52)
tzn, tylko to, co jest nam znane... ludzie, chemia, fizyka itepe.
Grzesiek (1:52)
moim zdaniem to wszystko ma swoje korzenie w kosmosie
Grzesiek (1:52)
jest on zaprogramowany
olek jest dobry. (1:52)
jestesmy w kosmosie.
Grzesiek (1:52)
i dąży do destrukcji
olek jest dobry. (1:52)
kto go zaprogramowal?
Grzesiek (1:52)
sam
Grzesiek (1:52)
po prostu
olek jest dobry. (1:52)
a jak powstal?
Grzesiek (1:52)
cos się zaczyna i się kończy
Grzesiek (1:52)
on nie powstał on był
Grzesiek (1:52)
od zawsz3
olek jest dobry. (1:52)
ale zawsze jest jakis powod.
olek jest dobry. (1:53)
pojecie zawsze jest wlasnie dziwne..
Grzesiek (1:53)
otóż to
olek jest dobry. (1:53)
nie potrafie sobie wyobrazic "zawsze".
Grzesiek (1:53)
ja też nie
Grzesiek (1:53)
hhe
Grzesiek (1:53)
ale nic innego mi do głowy nie przychodzi
olek jest dobry. (1:53)
jesli cos sie zaczyna i cos sie konczy, to on tez sie musial zaczac.
Grzesiek (1:54)
ale musi się skończyć
olek jest dobry. (1:54)
nie moze sie skonczyc.
olek jest dobry. (1:54)
materia nie znika.
Grzesiek (1:54)
ale my się skończymy
(...)
olek jest dobry. (1:59)
jaki jest cel w "przetrwaniu gatunku"?
olek jest dobry. (1:59)
zreszta nie tylko ludzkiego... po co zwierzeta sie rozmnazaja?
Grzesiek (1:59)
nie wiem może dla przyjemnoiści
olek jest dobry. (1:59)
rosliny..
Grzesiek (1:59)
światem rządzi hedonizm
olek jest dobry. (2:00)
zakladajac, ze bog dal czlowiekowi wolna wole...
olek jest dobry. (2:00)
i, ze jest wszechwiedzacy...
olek jest dobry. (2:00)
i, ze w ogole istnieje, i jesli nawet, to ze nie ma nas w dupie.
Grzesiek (2:00)
możliwe
olek jest dobry. (2:00)
no to przeciez wiedzial, ze adam i ewa zjedza to pierdolone jablko...
Grzesiek (2:01)
ja nie mam zdania na tematy religijne
olek jest dobry. (2:01)
w ogole zastanawia mnie to, ze to byli pierwsi ludzie.
Grzesiek (2:01)
wiesz co myślę
olek jest dobry. (2:01)
jesli juz pierwsi ludzie popelnili grzech pierworodny, to ludzkosc nie ma sensu...
olek jest dobry. (2:01)
co myslisz?
Grzesiek (2:01)
ze jezeli ludzkość przetrwa następne 10 wieków może 15
olek jest dobry. (2:02)
no?
Grzesiek (2:02)
to nasi następcy
Grzesiek (2:02)
będa traktować historie powstania świata
Grzesiek (2:02)
tak
Grzesiek (2:02)
jak my np mitologię
olek jest dobry. (2:04)
mozliwe.
olek jest dobry. (2:04)
wrecz prawdopodobne.
olek jest dobry. (2:04)
bardzo.
olek jest dobry. (2:04)
wiesz co mnie zastanawia?
olek jest dobry. (2:04)
inaczej...
olek jest dobry. (2:04)
sklonny jestem sugerowac, ze po smierci nie ma nic.
olek jest dobry. (2:04)
wiesz dlaczego?
Grzesiek (2:04)
no?
olek jest dobry. (2:04)
bo przed urodzeniem nie ma nic.
Grzesiek (2:04)
(...)
olek jest dobry. (2:10)
bo zobacz... nawet srednio inteligentny czlowiek wie, ze kochac kogos, to nie znaczy pozwolic mu hmm.. "zrobic sobie krzywde"
olek jest dobry. (2:10)
prawda?
Grzesiek (2:11)
no tak
olek jest dobry. (2:11)
wiec bog musial wiedziec, ze dajac czlowiekowi wolna wole sprawi, ze czesc ludzi sama sie skrzywdzi...
olek jest dobry. (2:11)
albo innych ludzi.
Grzesiek (2:12)
całkiem prawdopodobne
olek jest dobry. (2:12)
a napisane jest w biblii, ze "bog tak umilowal czlowieka, ze dal mu wolna wole"...
Grzesiek (2:12)
zakładając ze bog istnieje
olek jest dobry. (2:13)
wiec albo bog ma umysl szesciolatka, albo nie istnieje, albo mial inny powod, niz to, ze nas kochal.
Grzesiek (2:13)
bo to niby tak jest ze każdy ma życie w swych rekach
olek jest dobry. (2:13)
zgadza sie?
olek jest dobry. (2:13)
tak.
olek jest dobry. (2:13)
ale, powiedzmy, ze masz syna...
Grzesiek (2:13)
tzn ze bóg jakgdyby nie ingeruje, nie
Grzesiek (2:14)
zmusz nas
olek jest dobry. (2:14)
to taki przyklad.
Grzesiek (2:14)
czakaj
olek jest dobry. (2:14)
to juz prawie deizm..
Grzesiek (2:14)
no właśnie
olek jest dobry. (2:14)
no mow.
Grzesiek (2:14)
i oto chodzi ze człowiek ma do niego sam przyjść
Grzesiek (2:14)
"w łaskę"
Grzesiek (2:14)
albo bedziesz prawy i bedziesz zył wiecznie
Grzesiek (2:14)
albo spierfdalaj
Grzesiek (2:15)
czy coś takiego
Grzesiek (2:15)
tylkoze
olek jest dobry. (2:15)
bo zobacz... zalozmy, ze masz syna. kupujesz mu scigacza, chociaz wiesz, ze bedzie jezdzil 300km/h na parkingu pod lidlem, miedzy tirami.
Grzesiek (2:15)
znów coś się wyklucza
Grzesiek (2:15)
no i co z tym synem
Grzesiek (2:15)
to tak jakbyś już go pochował
olek jest dobry. (2:15)
to idiotyzm, jesli go kochasz i chcesz, zeby zyl.
olek jest dobry. (2:15)
albo ogolnie chcesz dla niego dobra.
olek jest dobry. (2:16)
tak jak z wolna wola.
olek jest dobry. (2:16)
ty jestes tu bogiem, scigacz symbolizuje wolna wole...
Grzesiek (2:16)
to syn musi wybrać
Grzesiek (2:16)
czy chce żyć
olek jest dobry. (2:16)
tak..
olek jest dobry. (2:16)
ale masz syna.
Grzesiek (2:16)
czy szaleć i ryzykować
olek jest dobry. (2:17)
kupujesz mu tego scigacza, czy nie?
Grzesiek (2:17)
tak
olek jest dobry. (2:17)
troche uproscilem za bardzo...
olek jest dobry. (2:18)
twoj syn jest nieodpowiedzialny, a ty go kochasz. nadal kupujesz mu motor?
olek jest dobry. (2:18)
i do tego...
Grzesiek (2:18)
tak
olek jest dobry. (2:18)
dajesz mu tylko 3000letnia ksiazke o tym, ze na scigaczu mozna sie zabic.
olek jest dobry. (2:18)
niewazne...
Grzesiek (2:18)
to jest ciekawe
olek jest dobry. (2:18)
powiedz wiec; dlaczego to robisz?
Grzesiek (2:18)
mów
olek jest dobry. (2:19)
tzn, niewazne z ta ksiazka. ; p
olek jest dobry. (2:19)
ale powiedz.. dlaczego kupujesz mu motor?
Grzesiek (2:19)
dlaczego to robie?
olek jest dobry. (2:19)
tak.
Grzesiek (2:19)
bo gdybym mu nie kupił, to zapewne on sam skombinowałby sobie jakiś inny
Grzesiek (2:19)
odwróciłby isę ode mnie
olek jest dobry. (2:19)
nie.
Grzesiek (2:20)
a gdyby się zabił
Grzesiek (2:20)
zabiłby się w samotności
Grzesiek (2:20)
a to chujowe
olek jest dobry. (2:20)
to jest jedyny motor na swiecie, a ty jestes wszechmogacy!
olek jest dobry. (2:20)
nie zapominaj, ze jestes wszechmogacy.
Grzesiek (2:20)
aha
Grzesiek (2:20)
w taki sposób..
Grzesiek (2:20)
hmm
olek jest dobry. (2:20)
bog przeciez nie mogl myslec, ze czlowiek sam znajdzie sobie wolna wole, jesli on mu jej nie da.
Grzesiek (2:21)
ale nie zakładamy ze on musi się zabić?
olek jest dobry. (2:21)
nie.
olek jest dobry. (2:21)
ale, ze jest to prawdopodobne...
Grzesiek (2:21)
kupuje mu motor
olek jest dobry. (2:21)
bo?
Grzesiek (2:21)
hmm
Grzesiek (2:21)
bo go kocham
Grzesiek (2:21)
i chcę by był szczęśliwy
olek jest dobry. (2:22)
okej...
Grzesiek (2:22)
by mógł choć kawałek zycia trwać w szczęściu
Grzesiek (2:22)
a reszta jest nieważna
Grzesiek (2:22)
skoro to jest jego marzenie
Grzesiek (2:22)
jego cel
olek jest dobry. (2:22)
ale on nie wie.
Grzesiek (2:22)
daję mu to
Grzesiek (2:22)
co nie wie?
olek jest dobry. (2:23)
przeciez czlowiek nie wiedzialby nawet, ze moze miec wolna wole, gdyby ta nie istniala.
Grzesiek (2:23)
przecież mówiłeś ze on chce ten motor
olek jest dobry. (2:23)
jesli tak, to zle powiedzialem.
Grzesiek (2:23)
 
Grzesiek (2:23)
no więc jeśli nie chce
Grzesiek (2:23)
to..
olek jest dobry. (2:23)
albo w ogole... bez synonimow..
Grzesiek (2:23)
też bym mu go dał
olek jest dobry. (2:23)
jestes bogiem.
Grzesiek (2:23)
jestem głupkiem co najwyżej
olek jest dobry. (2:24)
dajesz czlowiekowi wolna wole, chociaz wiesz, ze wielu ludzi zle to wykorzysta?
olek jest dobry. (2:24)
takim samym jak ja.
Grzesiek (2:24)
tak daję im wolną wolę
olek jest dobry. (2:24)
powiedz dlaczego?
Grzesiek (2:24)
skoro jestem wszechmogący
olek jest dobry. (2:25)
no...
Grzesiek (2:25)
mogę decydować o sobie i o innych
olek jest dobry. (2:25)
tak.
Grzesiek (2:25)
więc dlaczego mali ludzie nie mogą decydować o sobie
Grzesiek (2:25)
i tak jestm ponad nimi
Grzesiek (2:25)
i na końcu wciąż jestem wszechmogący
Grzesiek (2:25)
a ich życie niczego nie zmienia
olek jest dobry. (2:25)
kochasz ich i teoretycznie nie chcesz, by im sie cos stalo...
Grzesiek (2:26)
tak naprawdę
Grzesiek (2:26)
dając iim wolną wolę
olek jest dobry. (2:26)
masz dwie opcje...
Grzesiek (2:26)
mam to w dupie co z nią zrobią
Grzesiek (2:26)
a jesli ich kocham
olek jest dobry. (2:26)
dajesz im zycie bez trosk i w szczesciu, wlasciwie idealne...
olek jest dobry. (2:26)
albo...
Grzesiek (2:27)
to kocham i wtedy kiedy są tymi złymi
olek jest dobry. (2:27)
pozwalasz im robic co chca, niezawsze dobrze.
Grzesiek (2:27)
patrz poiwyżej
Grzesiek (2:27)
 
olek jest dobry. (2:27)
tutaj dobrze mowisz...
olek jest dobry. (2:27)
o tym nie myslalem.
Grzesiek (2:27)
heh
Grzesiek (2:28)
trzeba zaakceptować człowiek takim jakim jest
Grzesiek (2:28)
i powiem jeszcze
Grzesiek (2:28)
ze
Grzesiek (2:28)
nie mógłbym kochać ludzi takich
olek jest dobry. (2:28)
no ale to znowu pozbawia sensu biblie, bo tam jest napisane, ze zli ludzie nie maja wstepu do ktolestwa niebieskiego.
Grzesiek (2:28)
którzy byliby ograniczeni
Grzesiek (2:28)
tzn
Grzesiek (2:28)
ze nie poznali tej srugiej strony
Grzesiek (2:29)
to bez sensu
Grzesiek (2:29)
by było
olek jest dobry. (2:29)
ale powiedz... dlaczego nie dajesz im idealnego zycia?
Grzesiek (2:29)
powiedzmy ze idealne zycie to +
Grzesiek (2:29)
a nieidealne to -
olek jest dobry. (2:30)
okej.
Grzesiek (2:30)
zatem jeśli dałbym im idealne zycie
Grzesiek (2:30)
inaczej..
Grzesiek (2:31)
jesli ludzie nie mieli by wolenj woli
Grzesiek (2:31)
to cały świat byłby ciągle taki sam
olek jest dobry. (2:31)
ale bylby dobry.
olek jest dobry. (2:31)
poza tym nie musialby byc taki sam.
Grzesiek (2:31)
jednak wtedy nigdy bym nie mógł powiedzieć ze kocham tych ludzi
olek jest dobry. (2:32)
dlaczego...
olek jest dobry. (2:32)
kochasz swojego psa?
Grzesiek (2:32)
bowiem oni robiliby tylko to o czym ja zdecydowałem
olek jest dobry. (2:32)
albo nie, narazie nie mowmy o psie.
Grzesiek (2:32)
wszystkie ich decyzje byłby moimi decyzjami
olek jest dobry. (2:32)
mozliwe, ze inaczej postrzegamy wolna wole..
Grzesiek (2:33)
dąże do sedna
Grzesiek (2:33)
czekaj
olek jest dobry. (2:33)
bo dla ciebie wolna wola to podejmowanie jakiejkolwiek decyzji, tak?
olek jest dobry. (2:33)
okej, mow.
Grzesiek (2:33)
i kiedy wszystko działoby się tak jak ja to "zaprogramowałem"
olek jest dobry. (2:33)
kurwa!
olek jest dobry. (2:34)
sorry, ale musze ci przerwac.
Grzesiek (2:34)
nom?
olek jest dobry. (2:34)
olek (2:33)
bo dla ciebie wolna wola to podejmowanie jakiejkolwiek decyzji, tak?
Grzesiek (2:34)
częściowo
Grzesiek (2:34)
to jest zycie swoim zyciem
Grzesiek (2:34)
według swoich koncepcji
olek jest dobry. (2:34)
ja postrzegam wolna wole inaczej... jedynie jako mozliwosc wyboru miedzy dobrem, a zlem.
Grzesiek (2:34)
no to tak jak ja
Grzesiek (2:35)
tylko ze ty to ujmujesz bardzo ogólie
olek jest dobry. (2:35)
no to spojrz na to tak...
Grzesiek (2:35)
*ogólnie
Grzesiek (2:35)
nom>?
olek jest dobry. (2:35)
masz rajski ogrod - eden.
olek jest dobry. (2:35)
masz w nim adama i ewe.
Grzesiek (2:35)
nom?
olek jest dobry. (2:35)
po co do chuja sadzisz tam drzewo z zakazanym owocem?
olek jest dobry. (2:36)
jakby go tam nie bylo, wszystko byloby dobrze, a ludzie zyliby wlasnym zyciem i tak.
Grzesiek (2:36)
właśnie nie
Grzesiek (2:36)
żyliby moimi koncepcjami
olek jest dobry. (2:36)
nie rozumiem... dlaczego?
olek jest dobry. (2:36)
nie.
olek jest dobry. (2:36)
swoimi.
Grzesiek (2:37)
nie wiedzieliby ze jest cos takiego jak zło
olek jest dobry. (2:37)
tylko, ze nie zaznaliby zla.
Grzesiek (2:37)
no właśnie
Grzesiek (2:37)
dla innych moze zło być szczęściem
Grzesiek (2:37)
oni
Grzesiek (2:37)
zyliby własnym życiem
olek jest dobry. (2:37)
nie wolalbys [teraz nie jako bog, jako ty] zyc w swiecie, gdzie nie dostalbys nigdy w morde, a wszystko byloby piekne...
Grzesiek (2:37)
tylko w obrębie dobra
Grzesiek (2:38)
nie wiem
Grzesiek (2:38)
nie potrafię sobie tego wyobrazić
Grzesiek (2:38)
bo np jak wytłumaczysz takie coś
olek jest dobry. (2:38)
To ja 2004` (2:37)
dla innych moze zło być szczęściem
Grzesiek (2:38)
patrz
olek jest dobry. (2:38)
to jest bardzo cenne spostrzezenie..
olek jest dobry. (2:38)
no okej, mow.. zaraz dokoncze.
Grzesiek (2:38)
słuchaj
Grzesiek (2:39)
załózmy ze zyjemy w świecie dobra
Grzesiek (2:39)
tylko dobro dookoła
olek jest dobry. (2:39)
okej.
olek jest dobry. (2:39)
no..
Grzesiek (2:39)
i masz kobietę którą kochasz
Grzesiek (2:39)
jednak kocha ją też ktoś inny
olek jest dobry. (2:39)
nie.
Grzesiek (2:39)
co robisz?
olek jest dobry. (2:39)
to odpada.
Grzesiek (2:39)
dlaczego?
olek jest dobry. (2:40)
bo bog ma byc wszechmogacy...
Grzesiek (2:40)
no i co
Grzesiek (2:40)
załóżmy ze nie jesteś bogiem
Grzesiek (2:40)
ty jako ty teraz
olek jest dobry. (2:40)
wspolczynnik feminizacji wynosi 0 a wszyscy ludzie sa dobrzy.
olek jest dobry. (2:40)
kazdy kocha tylko jedna.
olek jest dobry. (2:40)
chociaz to rzeczywiscie nie jest madre.
Grzesiek (2:40)
i to jest dobro?
olek jest dobry. (2:40)
tak bym nie chcial.. masz racje.
Grzesiek (2:40)
no właśnie
(...)
olek jest dobry. (2:43)
wiesz co...
Grzesiek (2:43)
ale też nie wymyślę
Grzesiek (2:44)
co?
olek jest dobry. (2:44)
tzn, nie zrozum mnie zle..
olek jest dobry. (2:44)
bo zajebiscie mi pomogles w rozmyslaniu..
Grzesiek (2:44)
heh
olek jest dobry. (2:44)
tzn, zajebiscie sie z toba rozmysla..
olek jest dobry. (2:44)
ale ciekaw jestem...
Grzesiek (2:44)
nom?
Grzesiek (2:44)
i dziękuję
Grzesiek (2:44)
: )
olek jest dobry. (2:44)
co by odpowiedzial najinteligentniejszy czlowiek na ziemi na te pytania.
olek jest dobry. (2:44)
co by zrobil, gdyby byl bogiem...
Grzesiek (2:45)
hemmm...
Grzesiek (2:45)
nie mam pojęcia
olek jest dobry. (2:45)
czy posadzilby to jebane drzewo itepe..
Grzesiek (2:45)
a ty
Grzesiek (2:45)
posadziłbyś?
Grzesiek (2:45)
dałbyś wolną wolę?
olek jest dobry. (2:45)
przed rozmowa z toba powiedzialbym zdecydowanie, ze nie.
Grzesiek (2:45)
kupiłbyś motor?
olek jest dobry. (2:45)
ale teraz nie wiem sam.
Grzesiek (2:45)
to w takim razie ci nie pomogłem
olek jest dobry. (2:46)
no wlasnie mi pomogles.
Grzesiek (2:46)
jeszcze bardziej ci to zagmatwałem
olek jest dobry. (2:46)
wskazales mi nowy punkt widzenia.
olek jest dobry. (2:46)
bardzo mi pomogles. : )
(...)
Grzesiek (3:07)
nie możemy według mnie rzeczowo tego ocenić
Grzesiek (3:07)
bo przecież oceniamy to
olek jest dobry. (3:07)
chyba masz racje.
Grzesiek (3:08)
pod wpływem jakiś doświadczeń
Grzesiek (3:08)
wiary
olek jest dobry. (3:08)
wiem o co ci chodzi. ; p
Grzesiek (3:08)
nawet jeśli teraz nie wierzysz
Grzesiek (3:08)
to po prostu jest w tobie
Grzesiek (3:08)
i już
Grzesiek (3:08)
no właśnie:- )
olek jest dobry. (3:09)
porozmawiamy o tym z ksiedzem? ; D
Grzesiek (3:09)
epiej nie
olek jest dobry. (3:09)
dlaczego?
Grzesiek (3:09)
bo on w to bardziej wierzy niż
Grzesiek (3:09)
my
olek jest dobry. (3:09)
moze nam cos wyjasni...
olek jest dobry. (3:09)
no i wlasnie dlatego.
olek jest dobry. (3:09)
on teoretycznie wie wiecej niz my.
Grzesiek (3:09)
i on jeszcze bardziej nie może tego ocenić
olek jest dobry. (3:09)
przynajmniej wie wiecej o stanowisku kosciola.
Grzesiek (3:09)
ale jest tylko po jedej stronie
Grzesiek (3:10)
i zawsze będzie
olek jest dobry. (3:10)
ja nie mowie, ze on ma powiedziec, ze bog nie jest doskonaly.
olek jest dobry. (3:10)
tylko ma nam sprobowac wyjasnic, dlaczego jest doskonaly.
Grzesiek (3:10)
hmm
olek jest dobry. (3:10)
a my wtedy bedziemy moze w stanie glebiej to rozwazyc.
Grzesiek (3:10)
można pogadać
olek jest dobry. (3:11)
no..
olek jest dobry. (3:11)
dobra, ide spac.
olek jest dobry. (3:11)
mam rano komisje wojskowa...
Grzesiek (3:11)
heh
Grzesiek (3:11)
ja mam 3.03.
olek jest dobry. (3:11)
kurwa, wlasnie! ; \
olek jest dobry. (3:11)
zapomnialem.
Grzesiek (3:11)
miło się gawędziło
(...)

 

grzesiektoja2004 : :
lut 18 2006 Kochać może każdy...lecz nie każdego.
Komentarze: 9

Przyszła kolej na moją kochaną Lady. Lady Punk oczywiście. Drugie "coś" co kocham, a może trzecie. W tym zespole, w jego piosenkach też ukrytych jest wiele wspomnień. Każda piosenka żyje swoim życiem, wszystkie razem mówią bardzo podobnym językiem, z którego wypływa ogromne morze nadziei. Może dlatego jeszcze nie zwariowałem:). Może ktoś przeczyta to jeszcze raz, no ale i tak napiszę to znowu.

Prawdziwa piosenka o uczuciu? "Odjeżdżałem z nią", bez wątpienia prawdziwa piosenka o człowieku, który marzy. Jednak marzenia i go zabiły. Bunt to "Idą złodzieje". Genialne partie gitarowe. I jeżeli tekst nie wyraża tego buntu, to nadrabia to Janek na swoim Gibsonie. Piosenka przegranych, jedna z pierwszych, które się nauczyłem grać - "Nie chcę litości". Jednak bardzo trafnie oddaje charakter człowieka, który zatrzymał się w miejscu. "Heroina" to kobieta-narkotyk, powinniście zrozumieć:). Piosenka, która dziś naprawdę mnie wkurwia to "Twój normalny stan". I nie chcę pisać dlaczego. Po prostu, co byś nie zrobił i tak "to jeszcze mało".

Którą piosenką jestem w tym repertuarze? Chyba coś pomiędzy "Bulanda" a  "Lachy na strachy". W pierwszej mógłbym się zmieścić w refrenie, w drugiej od 17 do 30 sekundy. "Ona" jest ukryta w "Młodych orłach". I obym tak to wszystko pamiętał. Bo to miłe, wiedzieć, że jest coś na kim ci zależy. Coś przez co gotów jesteś zrobić o wiele więcej, bo kochasz.

Bo przecież ja kocham! Moją Lady...Punk.

 

"Zamknij oczy, nie potrzeba patrzeć w dół
Zaraz będziesz czuć, ciepły wiatr we włosach
Złoty motyl, frunie blisko obok nas
Zaraz da ci znak, że masz być gotowa
Na ten moment, kiedy tęcza wiezie nas
Do nieba aż"

                                                                                          -Lady Punk "Latać może każdy"-

 

Kochać może każdy... Lecz nie każdego.

 

 

grzesiektoja2004 : :